Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • Elbette firma ismi de önemlidir.Fakat sırf ismi Tuzcuoğlu Nakliyat diye bu firmaya süper kalite gözüyle bakılmamalıdır.
  • Belki en köklü ev taşıma firmalarından da olabilir.Ama en çok taklit edilen firma olması , 'hangisi gerçek Tuzcuoğlu' lafını meydana getiriyor.Bu da bir sürü nakliye mağdurunun oluşmasını tetikliyor.


Şikayet içeriği:

Tuzcuoğlu Nakliyat ile daha önceden de taşıma işlemi yaptırmış olmama rağmen bu seferki son taşıma işlemimde kendilerini aramış olmama rağmen ne yazık ki çok değersiz bir biçimde hizmet vermişlerdir. Kendilerini aramış olmama rağmen bana taşeron ve kendilerine ait olmayan ayrı bir firma elemanları göndermiş olduklarını iş işten geçtiğinde fark etmiş oldum. Bu yaşadıklarımı fark ettiğimde eşyalarımın neredeyse tamamının hasar gördüğünü fark ettim.

Ancak Tuzcuoğlu Nakliyat telefonlarının defalarca aradığım halde bana gerekli yardımda bulunmadılar ve ben gerçekten çok büyük bir hasardan dolayı mağdur kaldım. Tuzcuoğlu Nakliyat' ın bu denli davranması büyük hayal kırıklığı yaşattı.


nakliyeci şikayet linki: tıklayın