Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • Öncelikle Horoz bir lojistik şirketidir ve eşya taşıma hizmetleri vermez.
  • Şehirlerarası evden eve nakliyat işleri için çok sağlam bir firmayla çalışmanız gerekir.
  • Bunun içinde referanslar ve firma profilini çok iyi araştırmanız gerekir.


Şikayet içeriği:

02/02/2010 tarihinde İstanbul’daki evimi Bingöl merkeze taşıdım. Artık kesinlikle bu nakliye firmasıyla çalışılamayacağını anladım. Eşyalarımın hepsinin sigortalı olduğunu ve kesinlikle profesyonel çalıştıklarını ileri sürdükleri için ve isim yapmış bir firma olması dolayısıyla seçtiğim firmanın bu kadar lakayt davranması beni çok üzdü.




Etejerimin iki yanı birden kırılmış sallanıyor. İki sandalyem yok, 1 halım kayıp. Birçok kırılacak eşyamın da kırılmış olması cabası. Beni esas üzen şey ise bunların dışında ekspertizin bize fiyat verirken (ki çok yüklü bir meblağa taşındık ve duyan herkes iyi möağdur edilmişsiniz demesine rağmen bir koltuk takımımın getirilememesi (2 üçlü 2 tekli koltuktan ibaret).

Bunu İstanbul’da geçmiştim aslında çünkü kamyona sığmadı gerçekten ama Bingöl’de kapıma gelen kamyon benim iki katı eşyamı alırdı. Bunu çok adaletsiz buluyorum. Çünkü büyük ihtimalle kamyon değişiminde eşyalarımı haşat ettiler.

nakliye şikayet linki: tıklayın