Bu ev taşıma şikayet hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • Aşağıdaki şikayet yazısını okursanız,haklılığından emin olabilirsiniz.
  • Lütfen evden eve nakliyatta taşeron firmalara dikkat ediniz.

Şikayet içeriği:

26.01.2010 tarihinde Batıkent Nakliyat ile Ankara Çankaya'dan Batıkent'e taşındım. Taşınmadan önce evime eksper gönderip eşyalarımızı kontrol etti. Yatak odası takımım tamamen deri olduğundan özellikle rica ettim çok dikkatli taşınmasını ve havalı naylon ile sarılmasını belirttim.



Taşınma günü eve bir sürü havalı naylon getirdiler fakat yatak odasına hiç kullanmadılar.Bunu belirtmemden dolayı sinir olup her şeyi söküp tekrar bizim zorumuzla havalı naylona sarıldı. Fakat yeni evimize geldiğimizde yatak odası montaj edilirken deri yatak başlığımız 25-30 cm boyunda çizilmiş ve üzeri görülmemesi için örtülmüştü. Bu çiziği her ne kadar kabullenmemelerine rağmen 20 liralık işçilik ve 20 liralık deri masrafını taşıma parasından kestim. Fakat yemediğimiz laf kalmadı. Sanki bedavaya taşındı eşyalarımız.

İlk hafta evin dağınıklığından evde kalamadık ve o yüzden yatak odasına daha girmedik. Fakat kıyafetlerimizi yerleştirmeye başladığımızda gardırobun yanlış montaj edildiğini ve hatta büyük bir parçasını sanki montaj etmiş gibi en üste koyup bıraktıklarını ayrıca yatağımızı da yanlış monte ettiklerini gördük maalesef. Kısacası 5 bin TL'lık yatak odamız berbat oldu.. Birde nakliye firma sahibini arayıp evimize davet ettik ki gelsin görsün diye ama telefonda kendilerinden de bir sürü laf yedik.

Ben şikayetimin çözüleceğine inanmıyorum. Sadece Batıkent Nakliyat arama motorunda aratıldığın da insanlar bu yazıyı okuyup bir daha düşünsünler.

Taşınma günü kendi kamyonlarıyla da gelmediler. Elvan Nakliyat'a bağlılarmış ama bunu da taşınınca anladık.Yani Elvan Nakliyat ve Batıkent Nakliyat'a lütfen dikkat edin. Eskiden web siteleri farklıydı şimdi birleştirmişler. Eşyalarınıza yazık olmasın !

nakliye şikayet linki: tıklayın