Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • İmzalı ve kaşeli bir sözleşmeniz varsa, kanuni yollara başvurmanızda bir engel yok.
  • Açıkçası bu şikayetin biraz abartıldığı konusunda hemfikiriz.
Şikayet içeriği:

İzmir Balçova’da bulunan Pelin Nakliyat’a eşyalarımı taşıttığıma bin pişman oldum. Üstelik ben bu firmayı internetten buldum. Öyle bir site yapmışlar ki sanki profesyonel mükemmel bir taşıyıcılıkları varmış gibi. Benle sözleşme yapmaya yanaşmadılar önce, sonra ikna olup sözleşme yaptılar. Acemilikleri eşya toparlayışlarından belliydi aslında. Daha çok eşya çıkarmamışlardı ki lambamı kırdılar.



Bende “Sözleşmemiz var nasılsa zararımı karşılarsınız” deyince de eşya taşımayı bıraktılar. Üstelik parayı ve sözleşmeyi işleri bitmeden istediler. Firmanın sahibini aradım, durumu bildirmek için bağırıp çağırmaktan başka bir şey yapmadı. Sözleşmede yazıyordu, hiçbir eşyamı monte etmeden bırakıp gittiler. Kimi eşyamı eski evden sökmeden geldiler. Beni zarara soktular.

nakliye şikayet linki: tıklayın