Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • Böyle durumlara evden eve nakliyat sektöründe çok raslanıyor.
  • Özellikle internetten bulunan firmalara güvenmek çok zor.Bu yüzden varsa referans üzerinden nakliye firmalarıyla anlaşınız.
  • Büyük bir ihtimalle bu nakliye firması daha iyi bir fiyata başka biriyle anlaşmıştır.


Şikayet içeriği:

Ocak 2010 tarihinde internetten bulduğum telefonu ile bu firmayla anlaştım. İlk konuşmamızda firmanın yetkilisi olan kişi o kadar teminatlar verdi ki (yok tüm hava kuvvetleri onları tanırmış, yok TAİ fabrikasının nakliyesini yapmışlar) zamanımın olmaması sebebiyle araştırmadan bu firmayla anlaştım.



Daha sonra bana sözleşme de gönderdiler imzalayıp göndermemi istediler ve bu olaylar beni daha da inandırdı ve tabi ki kaporada istediler.

Bu kadar güven veren konuşmalardan sonra, taşınacağım gün nakliyecileri bekliyorum ama ne gelen var ne giden, firma yetkilisine o günün akşam saatlerinde ulaşıyorum ve bana diyor ki kusura bakmayın aracımızı size gönderemiyoruz! Sebebini soruyorum bin bir bahaneler veya yalanlar, sinir patlamaları geçiriyorum. Ne zaman geleceğini soruyorum bilmiyoruz siz başka bir firmaya bakın diyor, biz sizi mağdur ettiğimiz için kaporanızı iade de edeceğiz diyor. Olayın üzerinden 1 ay geçmesine rağmen her gün telefon etmeme rağmen, firma yetkilisi paramı geri iade etmemek için her gün bir bahane buluyor.

nakliye şikayet linki: tıklayın