Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • Çok sık görülen bir hadisedir.“biz de elemanların parasından keseriz” gibi kelimelerle müşteriyi para ödemesi mecburiyeti altında bırakıyorlar.
  • Ama gerçek şudur ki ; 7 - 8 saat boyunca ağır ve uğraştırıcı  iş yapan bir kimse parasını oturduğu yerden emir verenlere yedirmez.Tabiki böyle yapan firmalarda az değildir.


Şikayet içeriği:

Prestij Nakliyat sözleşme yapacağını söyledi yapmadı. Taşımaya gelen firma Simge Nakliye idi. Ve elemanlar taşımacılıkla uzaktan yakından alakası olmayan hamallardı. İşin gerçek yüzünü öğrendiğimde evimin birazı taşınmıştı, o nedenle cayamadım. Simge Nakliye’nin patronuyla da telefonda görüştüm ve itiraf etti, Prestij Nakliye ile 600 TL’ye anlaşmıştım. O da işi Simge Nakliye’ye vermiş 500 TL’ye. Oturduğu yerden 100 TL kazandı. Ama çalışan işçilere günlük 50-60 TL verdiklerini öğrendim, tam 7-8 saat çalıştılar. Bu kadarda insafsızlık olmaz.

600 TL ödemeyi reddettim. Bana aynen şu söylendi; “biz de elemanların parasından keseriz”. O nedenle ne yazık ki bu ücreti ödedim. Eşyalarım taşınırken “oluşacak hasarları da elemanlara yansıtacağız o nedenle talep etmeyin” dediler. Düşünün bu kadar insanlıktan uzaklaşmış patron olur mu? “Ben hakkımı size helal etmiyorum ancak burada ter döken elemanlara helal ediyorum” dedim. Böyle deme rağmen “siz parayı verin tamam” dediler. Bana ne sözleşme yapıldı ne de hasarlarım karşılandı. Mobilyalar sökülmeden götürüldü her geçen gün yeni yeni hasarlar ortaya çıkıyor.


nakliye şikayet linki: tıklayın