Bu ev taşıma şikayeti hakkında Evden Eve Nakliyat Şikayet yorumu:

  • İnternette bulunan çoğu firma ile bu sorun yaşanmaktadır.
  • Nakliye firması ararken sadece sanal aleme bağlı kalmamak gerekir.Karşılıklı anlaşma yapılıp , sözleşme imzalanması en sağlıklı olanıdır.

Nakliyeci Şikayet içeriği:

Ben Denizli'de doktorum. Askerlik hizmeti için İstanbul'a gittim. Askerlik hizmetim bittiğinde İstanbul'daki kiralık evimdeki eşyaların Denizli’'ye taşınması için internet sitesine baktım. İlk sırada İSTANBUL NAKLİYAT gözüme çarptı, aradım. 600 TL'’ye götüreceklerini söylediler hemen kabul ettim.

Ücreti nasıl kendilerine aktaracağımı sordum. Önemli değil biz yılların firmasıyız, taşınırken alırız dediler ve üç gün kala arayacaklarını ve taşınma olayını çek edeceklerini söylediler, ama aramadılar.

Bir gün önce ben aradım, yarın sabah 9:00’'da oradayız dediler. Akşam bütün eşyalarımızı kolaylık olsun diye tek tek paketledim, bir gün öncesinden elektrik, su, doğalgaz hepsini kestirdim. Sabah 10:00’da gelen olmayınca firmayı aradım.

Bir haftadır görüştüğüm bey değil bir hanımefendi çıktı. Arkadaşları arıyorum ve hemen size dönüyorum dedi, on beş dakika sonra ben aradım, kamyonun 14:00-15:00 civarı geleceğini söylediler. 15:00’te aradım. İki çocuk iki de biz tabii bu saate kadar elektrik su yok rezil olduk.

Üstüne 15:00'’te aradığımda telefondaki bayan demez mi beyefendi siz kamyoncuyla mı görüştünüz böyle bir nakliyat ismi burada gözükmüyor diye. Ama dedi ki istiyorsanız biz de size çözüm üretebiliriz bu fiyatlara mümkün değil 400 TL daha fark verin hemen size kamyon gönderir eşyalarınızı aldırırız.

Ben bunun üzerine sinirlendim. Bu nasıl iş nasıl sorumsuzluk diye. O da bana beyefendi siz şizofren misiniz böyle hayaller görüyorsunuz deyince ben daha da sinirlenip patronlarını aradım.

Ardından beş dakika sonra bir haftadır telefonda benimle görüşüp işi ayarlayan ve ortalıkta gözükmeyen personelleri (bay) beni cebimden arayıp küfür etti, ortalığı karıştırmayın dedi. Şikayetçiyim. Böyle sorumsuz haddini bilmeyen para için insanların zamanları ile oynayan firmaları cezasız bırakmayın.”

nakliyeci şikayet linki: tıklayın